söndag, december 7

Nu bara måste jag

skärpa mig och lägga in en högre växel igen.

Annars kommer jag att få tokmycket att göra till våren innan alla bokslut och deklarationer skall vara inne, noja ångest illamående hjärnan på väg ut genom öronen igen...

Samtidigt som jag precis börjat att få koll på mitt brödjobb börjar mitt andra jobb skälla på mig ifrån sin hylla där det ligger. Jag har skött lite så där lagom om det, så vi inte får några påminnelseavgifter etc. Men det är inte
mycket mer.
Skit att man skall börja noja sig. I alla fall har jag till slut vaknat och skrivit en lista (ja en listahehe) på allt som måste göras innan 28 februari, sista mars och i april..

Så jag får börja vakna upp nu!!!

Men först är det jul som man ser framemot, och om jag inte hinner innan dess (jag vill verkligen hinna man man vet ju inte )så önskar jag

God Jul och gott nytt år på ett litet fiint sätt

kramisar/
Sarisan jag menar Sarisen

2 kommentarer:

Matilda sa...

Lycka till :)

go jul och allt sånt :)

Matilda sa...

Hej!
Kolla in min blogg a.s.a.p!!
Gissa varför... ;)