måndag, april 23

Ännu en snygging!

Jag börjar mina småfunderingar i blogg världen kort och koncist.

Ola Rapace är snygg! Finns liksom inte mycket övrigt att tillägga egetligen. Han är bra skådis också. Åh vad jag önskar att jag fick spela mot honom i någon juste tv serie eller film. Ja jösses, han verkar ju vara en snäll kille också.

Snälla killar är bäst! Det är dem man älskar och skaffar barn med! De måste ju givetvis ha humor och inte vara osjälvständiga.

Farliga grabbar är dumma i huvvet! De kan vara hur snygga som helst, hur charmiga som helst, absolut hur bra som helst i sängen, men behandlar de dig som skit, så är det ingen idé. Det värsta är att de flesta inte går att ändra¨på heller. De behöver inte det, för när de väl gjort slut eller fått dig att göra slut, börjar de bara om igen... Skaffa dig inte något projekt á la snäll-innerst-inne-kille du blir bara besviken.

Allt detta jag skriver vet väl alla egentligen. Så jag utvecklar det inte mer nu. Jag börjar bli sömnig.

I morgon kanske jag skriver lite mer om konventioner. Om varför jag tycker att man kan både vara PK och okventionell på samma gång. Kanske, om det inte är något annat som fångat min uppmärksamhet...

Andra skriver om: , , , , , ,

Inga kommentarer: