tisdag, april 24

Yttepytte irritationsmoment, gläh!

Något annat som just nu upptar min energi förutom konventioner är hur i helvete jag skall få min blogg att uppföra sig som jag vill. Sånt här har man varken tid eller lust med egentligen.
Jag använder detta inlägget som en liten test. Ser det hela ut som fan får ni ursäkta. Kan ju passa på att säga att konventioner är ibland väldigt bra. Just nu kommer jag inte på varför, för jag fokuserar svårt på hur jag skall lyckas göra lite snygga länkar till andra otroligt coola och nyttiga bloggar. Jag måste helt enkelt återkomma med det ämnet. Fan ibland är konventioner skit måste jag ju säga. innan jag lägger av. Irriterande detta med saker som inte funkar...

Andas lugnt och så fort jag kommer på något annat vettigt att säga så säger jag det och så pingar jag det också...

Andra skriver om : , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

gnäll gnäll! kom till saken någon gång!