fredag, juli 13

Men det tog tid!

Jag inser hur mycket tid jag inte har när jag är ledig! Om möjligt mindre än när jag försöker att jobba. Jag begriper det inte.
Jag har gjort en massa saker, som har varit roliga att göra, måste jag säga.Det enda som inte har varit kul är ju vädret. Men det är ju inget att tjafsa om.
Nu är jag extra ledig och hinner sålunda ta en liten koll på mina mail och annat. Jag fått så mycket mail som inte är spam, vilket är nice. Allt var ganska viktigt också och trevlig läsning. Så nu har jag det på pränt att jag är ganska viktig hehe... Många vill ha tag i mig...
Iaf. Det som gladde mig mest, när jag hämtat posten hos grannen, är att jag fått min roll till lajvet. En stilla middag. Jag skall spela Kristin i fröken Julie. Givetvis hade jag helst spelat Fröken Julie själv, men jag måste säga att jag blir mer och mer nöjd med rollen ju mer jag läser. Hon Är En Bra Kvinna! Jag kommer nog kommentera det igen.
Jag njuter av att läsa denna pjäs och inser att det var alltför länge sedan...

Nu skall jag ta tillvara på tiden igen och se vad jag fylla den med tills nästa gång...


Inga kommentarer: