fredag, februari 15

Premiär

nerv?

Faktiskt inte, inte än. Jag e himla trött bara.

Nu försöker jag att göra annat för att hålla mig lugn och pigg på en gång. Kollar in lite mönstersidor för medeltidskläder kollar in lite på forumet för vår lajvgrupp etc. försöker "chilla" helt enkelt.

Lyssnar på radio och hör Carola och han Patrik prata om melodifesitvalen, som jag inte är så intresserad av alls. Tycker att det är för mycket skitlåtar. Tycker visst att man får glamma och att det behövs glitter och glamour men just nu försöker jag att inte bli irrriterad över detta otroligt ointressanta spektakel som ju tvingas in i våra huvuden. Det lyckas ganska bra än så länge, men Carola är påfrestande måste jag ju säga...

Sportlov skulle det ju vara sägs det...

Nå nu skall jag luncha och duscha och ta bussen till stan och vi skall rocka redbergsteatern...


5 kommentarer:

Matilda sa...

Sparkar i baken, break a leg etc.. hoppas det går bra (i efterskott...) :)
får man fråga vad det var för pjäs?

Sarisen sa...

:)*bugar och bockar*
Det är en improvisations föreställning. Vi kallar den Under konstruktion. Publiken har med sig rekvisita och vi skall använda den på bästa sätt i fem olika impromoment och sen använder vi en del av rekvisitan igen i en lite längre improviserad historia. Lite svårt att förklara men hoppas att du förstår lite iaf. Du får gärna fråga mer om du vill. Gå in på www.gbgimpro.se
Premiären blev väldigt bra :) vi var på topphumör och det var kul publik med rolig rekvisita.
Har du vägarna förbi Göteborg kom och kolla :)

Matilda sa...

jisses så spännande!! Det låter kanonkul! dessvärre har jag inte vägarna förbi göteborg inom det närmsta, men ni kan ju ta en sväng förbi mig :p

Anonym sa...

Vi skall kanske till Västerås i april, är det i närheten :)?
/Sarisen...

Matilda sa...

nja. tyvärr inte, inte som det ser ut just nu i alla fall :s