tisdag, juni 10

Mitt sommarlov?

så jätte skönt mitt sommarlov skall bli... hahaha!

Jag har för första gången på väldigt länge inte ledigt i längre sjok med familj någon gång under sommaren. Det känns inte bra. Men det är inget jobbigt "inte bra", utan bara tråk-tråk-inte-bra liksom.

Fem dagar har jag, och då skall jag åka till Kastaria, för det var ett vilkor för att jag skulle börja så snabbt som jag gjorde.

Nåväl, det kommer bara att vara astrist och sedan kanske jag någon annan gång kan vara lite mer ledig. Det finns fortfarande andra saker som är jobbigare. Men jag orkar inte, som jag sagt tidigare, ens bry mig.

Nu har jag i alla fall fått en tid hos psykologen. I början på augusti, så jag hinner nog bli etter mer trött och jobbig innan besöket där.

Dessutom har jag badat i havet, det är mer än vad jag gjorde förra året. Det var så himla gött! Visst finns det fiina saker som gör det hela lättare på sommaren i alla fall, det går inte att komma ifrån.

kramen

6 kommentarer:

S o F sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Sarisen!

Sörj inte över förlorad sommarsemester - det kommer att regna hela tiden, ser jag i min spåkula.

Satsa på höstsemester istället. ;)

Tiden går så ruskigt fort just nu, så snart är redan dagen här, då du får besöka "psykisen". Hoppas det blir bra för dig!

Varma peppningskramar från tröttisen fd Mrs Fatigue!

Sarisen sa...

Ibland kan regn vara tröstande ;)...

Och tiden ja den går och går...

Tack för pepp och kram tillbaka :)

Anonym sa...

Ville bara säga:

Trevlig Midsommarhelg!

Oavsett om du firar lite, mycket eller inte alls.

Kram! fd Mrs Fatigue

Matilda sa...

5 dagar är vad jag har också (obetald så klart). 5 dagar är ingenting :( Därför har jag dragit igång Matilda semester09, två veckor helt ledig, resa bort, ganska långt bort, inte till släktingar (det räknas inte riktigt som semester i min mening). Första gången på fleeeera år, men skönt kommer det bli. Frågan är bara hur jag kommer orka fram tills dess. Det är ju ett år kvar!!

Hoppas det kommer lite solstrålar på dig och att tröttheten beger sig iväg någonstans där den hör hemma!
kram

Sarisen sa...

matilda>> :) hm.. långsiktighet är ju faktiskt något jag brukar efterlysa... kanske skulle göra som du...

Nu måste solen skina i värmlands skogarna
och där du och mrs fatigue är kramar till er