onsdag, november 30

En glimt av ljus

ett andningshål i isen!

Fantastiskt!

Ungefär en timme efter att jag publicerade blogginlägget igår, ringde en av mina nya medarbetare i eufori. Det har dykt upp en massa mail och intressenter till vår lilla nystartade "verksamhet", eller vad man nu skall kalla det, med positiva svar.

Vrålpepp!!!

Så nu trotsar jag den eviga tröttheten och sitter klockan halv nio och skall formulera ett mail till de skolor och de kommuner som var mest positiva för att vi skall kunna ringa upp dem och sälja det vi vill sälja till dem. Tjoho!

Eftersom det är ett etablerat namn vi representerar vill jag inte skriva ut namnet här. För detta är bara min blogg och ingen skall behöva lida för mina attitydproblem hehe!

Hejja!!!


2 kommentarer:

Matilda sa...

Tjohoo!!! Se där, så snabbt vändningen kom!
Spark i baken, och allt man säger på teatern :)

/Matilda som läste inläggen i "fel" ordning...

Sarisen sa...

Japp :o)och den vändningen gjorde vändning lite lättare att hantera, för igår eftermiddag blev jag uppringd av en person som skällde ut mig och undrade vad det var för fel på mig som bara kom med negativa saker hela tiden, igen, :oI snopet...

Och, tack för den förra kommentaren oxå,jag blir helt varm av sånt :o), kram!