måndag, maj 26

meningenmedlivet

ellerinte?

När man har tid tar man den inte tillvara, när man inte har den saknar man den. visst är det en klycha...

Min just nu största fråga är; vart tog den lilla lilla mentala orken vägen? Jag är inte fysikst lika trött hela tiden, men mitt huvud börjar dega till sig. Kan inte förmulera mig lika bra i argument om saker jag inte gillar. Det känns skumt att inte orka gnälla ens. Frågan är om man skall se det som något positivt.

Antar att många skulle göra det. Folk som anser att man skall g fan i att gnälla om jag inte ligger under en traktor i ett lerigt dike. Inte ens då hälst, för det kunde ha varit värre, jag kunde ha legat under en traktor i ett dike någon stans i Afrika där det inte finns läkare innom en radie på 150km eller varit tvungen att ampuera benet med tänderna. Eller så kunde jag varit barnsoldat, eller svältoffer eller vad fan som helst annat.

Jag vet att jag har en djävla massa ilands problem, just nu är jag bara tröttarg, inte kreativt arg, för att jag har dem och för att jag får dåligt samvete som gnäller fastän jag har "allt".

gläääh

Men jag kanske hinner att spela lite rollspel på söndag. Det skall bli kul förstås. Så då får jag bara hoppas att jag inte måste jobba hela söndagen...

Håhå jaja sånt trams och gnäll hehe overanout


Inga kommentarer: