måndag, februari 2

Så fint väder

och här sitter jag...

Fantastiskt, hur man kan börja spinna på att man borde gå ut men jag har inte tid för jag har så mycket att göra och ändå inte få något gjort alls och så må kass för det sen.

Usch och fy. Jag har helt plötsligt insett att jag har "slösat" bort viktig tid och får helt logiskt dåligt samvete och startar hela processen med nedvärderingskommentarer till mig själv. Skit också. Destruktiva beteenden som jag inte vill ha tillbaka.

Så om jag nu kunde bli färdig med detta skrivande och klagande så jag kunde få gjort något av allt det viktiga jag måste göra i stället.

Fan vilken dålig chef jag är just nu, lyckas inte förmedla och strukturera schema alls. För mig själv i alla fall. Jag hade nog varit en ganska bra chef för andra, tror jag, jag vet ju hur man inte skall vara och det måste ju vara något värt eller hur.

Så nu har jag lunch snart i alla fall, sedan får vi se vart det bär hän...

ps, jag har haft en härlig helg för övrigt, nice som fan! ds.


Inga kommentarer: