måndag, oktober 12

Jag hatar fortfarande regeringen!

fortfarande lika varmt och innerligt...

Jag kan inte säga något, bara visa. Läs och begrunda:



Fy fan för den djävla regeringen och deras så kallade arbetarvänliga politik. Man skall inte vara elak, men jag önskar verkligen att de fick smaka sin egen medicin så in i helvete!

Inte för att de "därför skulle fatta vad de gör", för det gör de redan, var så säkra, utan b a r a för att de skulle få må d å l i g t ett tag, för det tycker jag faktiskt att de är värda.

För att ge dem en liten sporre att sluta vara sjuk (som ju är så viktigt i deras politik eller hur), så kan de ju få sluta må dåligt om/när de ändrar politik.

Elakt va? Inte särskilt inovativt, kreativt, eller politiskt korrekt heller. Men det skiter jag i.

/arga Sarisen!!!


2 kommentarer:

gustaf sa...

Sluta larva dig. Hon klarar tydligen av att ta hand om en villa, en hund och en pool(!). Da klarar hon saklart av att jobba. Det blir ju bara lojligt att pasta nagot annat.

Sarisen sa...

Åh en ironiker! Ha ha ha ha ha ha, du är riktigt rolig!