tisdag, juni 2

Lite rörigt

sorterar huvudet och viktigheterna!

Nu är det lite rörigt i mitt huvud. Det är svårt att sortera vilket som är viktigast. Rent tekniskt har jag inga deadlines mer än att jag skall betala respengar till en i improgruppen och fixa iväg ett par mail till några skolor för den där andra teatergruppen (som jag kommer att sluta jobba med för jag har inte tid) men dessa saker kör ihop sig med sömnaden som ju är mer en frivillig deadline...

Jag är inte bra på att sortera. Det bästa är att, även om det kryper i mig och känns lite som att jag håller på att bli stressad, så lyckas jag kontrollera det hela ganska bra. Jag blir inte helt förlamad som jag brukade bli. Jag gör något istället. Allt kanske inte blir i tid men det är inte hela världen liksom.

Nu sitter jag tom och bloggar utan att ha dåligt samvete för det hehe!

Det finns så mycket kul att blogga om oxå, så när allt det som måste göras är färdigt eller när jag har en liten rast (det tar alltid längre tid än man tror dock) så kan jag ju skriva lite mer.

Men nu är jag lite rörig och känner mig faktiskt som hattmakaren i Alice i underlandet...

Sålång kalsong


2 kommentarer:

Jenny sa...

Rörigt var ordet sa Bull. Du är inte ensam. Kramen! /J

Anonym sa...

Det e skönt me vänner :D!
/Sarisen