fredag, april 9

En bra rubrik till

som kanske oxå den lockar oseriösa kommentatorer

Jag har inte jättemånga läsare. Det är ok. Ibland är det skönt att vara nästan inkognito hehe.
Det lustiga är att ett inlägg 2007 med rubriken "en bra rubrik" har lockat så himla många konstiga kommentarer från allehanda programmerade (för jag antar att det inte är människor som skickar alla inläggen, eller har jag fel) inläggsprogram ála dating, porr och afrodisiakaförsäljare. Fick ett senast i dag. Och nu kännde jag att jag ville radera den skit som dykt upp.

Bara genom att råka skriva dessa ord i min blogg kommer jag att locka till mig ytterligare oseriösa (öh, de är väldigt seriösa i sin oseriositet iofs) läsare och annonsörer.

Men skit i det, jag får la rensa då. Så då vet ni som faktiskt läser bloggen på riktigt att de inläggen jag tar bort är såna där skitinlägg som ingen blir glad av och inget annat. Och jag vill inte lägga in en massa hinder och sånt för det blir "krång´elt för iåndre".

Till sist vill jag säga ha en go helg och, så får vi se vad som lockar i bloggen denna gång...


4 kommentarer:

Matilda sa...

En kommentar är alltid en kommentar.

Du får börja lägga in lite lustiga nyckelord i din text, det brukar locka googlarna. Typ "installation av brandvarnare", "har kineserna varit på månen" och "bästa pannkakssmeten".

;)

Sarisen sa...

:o) var det du eller en annan blogg som skrev en liten googlesaga med alla kända sökfraser inskrivna?
Minns att jag tyckte den var kul? Kanske dags att göra en sådan själv...

Matilda sa...

haha, jo, det var jag. Har länge funderat på att återuppliva den, men aldrig kommit loss.
Hade varit kul att läsa din :D

Sarisen sa...

jag får helt enkelt börja knåpa...