måndag, mars 19

Innan adressbyte...

och anonymiteten återställs utan krångel...

Måste jag skriva lite till. Jag är så glad att det är ljust ute. Trött och trött och trött oftast som vanligt, men det är i alla fall ljust!

jag vill inte hålla på att bevisa att alla som tycker jag är negativ har rätt genom att visa mina tillkortakommande i vissa situationer. Så Ny Adress kommer till mina två trogna hehe följare så fort jag kommit på hur jag skall se ut och hur den skall lösas smidigast.

Här i denna bloggen som jag fortfarande gillar, kommer jag att skriva, när större saker än mitt ego kallar. Min personlighet är min personlighet och vissa företeelser vill jag att alla möjliga skall läsa om, och vissa inte.

I denna blogg kommer ni se min allvarliga, okonventionella, politiska, cyniska och arga sida och förhoppningsvis ser ni både humorn och allvaret i detta. Detta är inte en debattsida! vill jag påpeka dock. Jag tror inte att alla håller med mig, men jag går inte i polemik med folk i kommentarsfältet. Inte mer en för att förtydliga MIN ståndpunkt.

Det blir lite mer som det var tänkt från början. Med alltifrån vardagliga funderingar över skitsaker till hopplös känsla över skitregeringens skitbeslut och även över världens idiotiska patriarkala maktstrukturer tex... I alla fall saker som upprör mig stort och smått. Med samma inlevelse, för det är ju det som är roligt eller hur...

Så välkommen in i Sarasans lilla grotta och på återseende så snart nästa grej upprör mig...

Kram ohejsansa!

ps. armhåledebatten hoppas jag ingen missat! Upplyftande och avslöjande, om än något tragisk med mobbingidioter etc. Den visade verkligen det patriarkala samhällets ingrodda unkenhet i vilken även unga tjejer andas och trivs, huvva!!!
Ds...


Inga kommentarer: