torsdag, juni 7

Vad är iq?

Jag längtar efter lite stimulans av mina skrivar gener och gå in på en sida för att testa mitt iq så länge...

Men sidan verkade så fånig så jag orkade inte göra det idag för jag vill verkligen njuta av sånt här och det har jag inte tid med nu egentligen. Jag gör det en annan dag men början på testet är ju svin bra *host*:

Our Classic IQ Test is the most thorough and scientifically accurate IQ Test on the Web. Previously offered only to corporations, schools, and certified professionals — it's now available to you from Tickle. It's free, private and developed by PhDs.



Det gäller att marknadsföra sig rätt!
Inte förneka sig!
Vi är bäst ingen protest!

Jag undrar vad jag får för iq på detta testet. Fick ganska högt på ett test en gång men det var nog mest slump att jag gjorde testet på en av mina goda dagar helt enkelt. Det finns dagar när min hjärna inte är med alls. Det är då man gör bort sig som mest med urkorkade kommentarer och illa genomtänkta teser. Kanske är det då man är sig själv som mest...

ännyoäj, gudäj änd gubaj!


Inga kommentarer: