måndag, mars 17

Lön för möda

men dubblet slit?

Skall lägga ett löneförslag till ett jobb som är snarlikt det jag gör mer eller mindre gratis nu. Inledningsvis kommer det vara mindre skådisjobb, vilket e surt, för det är det enda som ger energi över till det andra.
Jag måste ge ett bra förslag för jag tror att det kan bli ett bra jobb i slutändan. Men inte kräva för lite, för jag vet att jag är en tillgång. Upp mer självkänslan, upp och hoppa och vakna nu för djävulen. Smila mot dig själv i spegeln så får du åtminstånde ett leende idag hahaha.
På't bara.

Förästen inget stipendie till mig i år. Ingen motivation heller. Det surar jag för mest, att jag inte skulle få var väl egentligen givet (tänker pessimisten), men jag vill veta varför. Får se om jag orkar ringa och kolla.

Om jag inte hinner eller orkar innan så vill jag passapå att hälsa och krama och ge alla som varit så gulliga och kommenterat här ett JättePåskägg med allt gött man kan tänka sig och önska en Glad Påsk och mycket mys.

Man vet ju aldrig, kanske jag skriver i morgon oxå. FÖrst så går det upp så gå går det ner så går det uuuup......

Å så snöar det oxå hahaha... Ur led är tiden och vädret... Men ungarna e glada!


Inga kommentarer: