fredag, mars 28

Nu e det bevisat!

Jag e inte fysiskt sjuk! Alla möjliga tester vitamin, hormon, tom för reumatiska problem har testats. Inget finns att anmärka. Gääääsp! Det sitter i huvvet hahaha! Men jag skall få hjälp.

Fast det kommer att dröja ett tag innan det ringer någon käck psykolog, lååånga köer. Men det e lugnt, för vet jag att det kommer att ringa någon så får jag helt enkelt stå ut så länge.

Jag skall ju jobba nu och tjäna pengar hehe. Visa vad jag kan uten att slita ut mig. Det är det som kommer att vara svårast. Att hålla en halvtid på en halvtid och klara det som förr tog en heltid att göra på resten av tiden.

Tag det lugnt och andas så kanske det funkar. Får inte stissa upp mig. Det går nog bra.

håll i hatten och smält snön

tack för att ni läser...


2 kommentarer:

S o F sa...

Skönt att alla prover var bra!!

Men...ibland skulle man ju faktiskt vilja ha något svart på vitt - vad det är som felas en.

Och jag har varit så många år i "träsket" nu att jag är jäkligt trött på att höra: "det är psykiskt".

Så just därför har jag bestämt mig för att det är INTE psykiskt. :)

Anarki, på personlig nivå.

Terapi kan många gånger vara en aha-upplevelse tycker jag, om man får en terapeut som man funkar ihop med.

Hoppas det inte dröjer fööör länge.

Varma helgkramar!

Sarisen sa...

Jo det hoppas jag med... Det slitna "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge" känns, inte riktigt riktigt, som något givet. Fast värre kan det la inte bli tror jag öh.