tisdag, januari 6

Jaha hur gick detta till

Jag har ju inte ens gjort listan för 2008 färdig ju...

I alla fall sitter jag här och skriver årets första inlägg. Inte årets sista om jag själv får bestämma såklart. Kanske kan det bli lite oftare än det blivit nu det sista, men kan inte lova mig själv det ens. Jag lovar så lite jag kan för jag vill inte göra mig själv besviken. Det jag kan lova att göra, är att försöka att skriva lite oftare. Fan jag gillar ju att skriva ju. Jag glider iväg och bara kluddar ner en massa när jag väl börjar.

Nu har jag inte så mycket som vill ut som behöver ventileras heller och det är ju då man kan börja med sitt vanliga filosoferande eller vad man nu skall kalla det där när man tänker på en massa intresseanta navelskåderier.
Egentligen kan jag ju skriva en massa om annat också. Som intresserar mig, vill säga. Eller saker som irriterar oxå, vilket brukar bli lite vanligare ju.

I alla fall kan jag bara säga att det är ett djävla sätt att bomba gasa på det där sättet som israel gör. Kommer inte säga mer om det, än att det gör mig förbannad.

Läste lite om "köpstopp". Råbra idé. Jo, jag har bara lite för mycket saker som jag vill köpa. Suck! Hur gör man, för att komma undan kommersialismens lock och klor...

Så Klart slut för nu.


Inga kommentarer: