tisdag, maj 19

Att stampa på samma ställe

men ändå lyckas hålla farten uppe, är fan inte lätt...

Just nu står vi still med Commedia grejen. Den är igång, men stöter på patrull hela tiden. Man får verkligen jobba hårt för att inte ge upp. Jag vill inte och tänker fan inte ge upp.

Nu håller jag ju till och med på att sy mina arbetskläder för nästa år. Är lite sur för jag beställde fint linne i "naturfärgat", inte som jag trodde i "naturvitt" (vet ärligt inte hur jag tänkte). Men, jag får tvätta och hänga ut det i solen, kanske bleka lite själv med något naturlig blekmedel...

I alla fall har jag fått hjälp med att göra första toillen och skall idag, istället för att repa Commedia, göra färdigt mönstret. Kanske till och med få klippt provtyget...

Det känns ändå som att jag står och stampar på samma ställe. Fan det är lite frustrerande skall jag säga.

Häpp! Håll farten, slå en volt och sy som fan...

Förresten, det verkar som att jag inte kan skriva i mitt kommentar fönster, tack för era kommentarer, och jag skall kolla hur jag skall kunna lösa det så småningom.

Kram!


2 kommentarer:

Matilda sa...

har sytt lite jag med flitigt.blogspot.com så nu vet du nog hur du ska hitta mig i vimlet ;)

Anonym sa...

Fiina :)!

Kul, du vill oxå "klä upp dig" på festen, det blir liksom lite roligare då på något sätt :D.../Sarisen