fredag, december 21

En Idol

jag talat om förr :

Magnus, Magnus.

Han e bra. Han e jättebra! Han e otroligt bra!

Finns liksom inte så mycket mer at tillägga egentligen. Mer än att man blir glad att höra hans konstruktiva ilska ljuda i etern. Vass och precis...

God Jul!
Gott nytt år!

Så återkommer jag sen.

Kram till alla behövande och till er som inte tror ni behöver oxå. Må alla stjärnor lysa för er och era kära...


Förrästen, regeringen får fan ingen kram. De har säkert råd att köpa en! Pengarna går ju till något bra oxå så har de gjort något bra i år i alla fall...

(Så snäll e jag innan jul)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du tar också lite ledigt från bloggandet ser jag.

Vill bara säga:

Jag önskar dig En skön Jul och ett riktigt bra 2008!

Kram! (Gratis) :)

Mrs. F

Matilda sa...

Massor av julehälsningar till dig från lilla mig!

Hoppas att högtidens festligheter uppfyller dina önskningar!