onsdag, maj 30

Så går det om man måste göra allting själv...

Fixar inte riktigt allt det där roliga arbetet med att göra bloggen personlig. Har inte tålamod att läära mig själv. Det tar sån djävla tiiid. Men det är det som krävs, och så blir det bara fel, och för mycket ilands problem att jag vill spy på mig själv och datorn. Eller eventuellt skänka den till någon som ingen har.

Så blir klockan rå mycket och jag måste gå till sängs för annars så sabbar jag hela dagen efter med att sitta och gäspa och stirra futilt på aftonbladets klicksidor istället för att ringa de där samtalen jag skulle ringa, sy den där grejen jag skulle sy, som tar en hel dag bara för att jag lärt mig själv att sy och därför inte riktigt har lärt mig hur ett mönster funkar så jag bli så frustrerad så jag vill skänka det satans tygstycket till någon stackare som inget har.

Det är bara du själv som kan göra något år din situation :) *fliiiiiiin*. Gläh!

Ja det är bara jag och jag och jag och jag hela tiden. Och inte kan jag lita på någon annan än migsjälv heller eller?

Detta ta får år räcka äcka för ikväll äll gonatt!


Öh h ekar ar det et här är?


5 kommentarer:

Matilda sa...

att göra sin blogg personlig på blogger/blogspot är ett evighetsjobb. dessutom tror jag att man måste vara väääääldigt html-begåvad. Det är inte jag. Därför får jag nöja mig med standardmallen :(

Sarisen sa...

Gött att höra att det inte bara är jag som är ett itufo. :)

Anonym sa...

Inte jag heller orkar lägga ner så mycket tid för att kunna göra sin blogg. Tyvärr!

Sarisen sa...

Vi är visst ett gäng! Härligt :)

Anonym sa...

Visst är det lite jobbigt att göra sin blog personlig, men man kan lära sig göra det.