fredag, april 3

Bara några korta rader

för att jag orkar och e glad!

Det är märkligt att inse att vissa saker gör att man mår så förbannat mycket bättre! Och att en av anledningarna till att man inte tillåtit sig (ja för det är precis vad det är frågan om) att känna sig glad och upprymd och uppskattad, faktiskt är en fråga om konventioner.

Jag har helt plötsligt börjat vara sån jag egentligen är igen. Och jag får så mycket av det så det är helt sjukt. Och jag fattar inte att jag låtit folks kommentarer (inte bara om mig utan framför allt om hur saker "är" och "skall vara" i vissa lägen) få trycka mig tillbaka som jag gjort.

Jag är glad och jag kan älska dem jag vill älska på mitt sätt och det kan fan ingen lägga sig i.

Yeha!


2 kommentarer:

Matilda sa...

Låter kanon! Det är ju så det ska vara! :)
Ha riktigt kul och njut av det!
kram

Sarisen sa...

:) japp det ska jag! Å kram tebaks!!!