torsdag, april 2

Så där ja...

Då var jag hemma igen i huvudet. Tjena!

Det tar ett tag att landa efter ett lajv. Detta var ett av de lajven som krävde mycket energi men jag fick faktiskt ett helt gäng tillbaka oxå. Som ni kanske förstod av de "hoppfulla slutraderna"

Nu har jag nästan lyckats att påbörja fortsättandet med det jag skulle gjort för länge sedan... Det kommer att ta ett tag till innan jag är ikapp, men jag tror att jag kan kontrollera mig lite och faktiskt släppa värdelöshetskänslorna såpass att det inte skall vara några problem att få in flytet igen. Eller ja, igen, är väl synd att säga kanske hehe...

I vilket fall kommer jag fortfarande ha som mål att skriva ofta och mycket och förmodligen fortfarande vara "ursel" på't. Men tuff skit, det får jag ta.

Kanske kommer jag att skriva mer om Klara någon annan gång, för hon har lite saker hon behöver ventilera tror jag. Men det får bli sen nu är hon vilande ett bra tag framöver.
sålångkalson i det sköna aprilvädret!


Inga kommentarer: