fredag, september 7

Något kan vara bättre än inget!

Hur skall jag formulera mig nu då? Jo:

Jag menar att; ett litet cyniskt garv är bättre än inget alls. Jag menar att; hällre reagera lite på världens all skit än inte alls. Jag menar att; hällre stava illa än att inte skriva alls. Jag menar att; hällre må dåligt än inte alls.

Det är lite Life on Mars liksom, det är när man inte känner som man inte finns.

Jag vet det börjar bli ett något patetiskt lite inlägg här. Men jag kan inte låta bli, för just nu är jag så in i helvete trött och skitless, men jag blev så himla glad för en kompis kollega vän etc fick en lyckokick, ja *du vet vem du e*, och jag var tvungen att grabba tag i den känslan Yeeha!

Vad jag vill säga att jag känner altså är jag, och just nu är jag på gott humör. Häpp!

Så det så.


4 kommentarer:

KuriÅsa sa...

E de jag ellerrrr? Hörde du det?

KuriÅsa sa...

För övrigt är det så sjukt kul att du taggar alla dina inlägg med "pretto", det ska jag nog också börja med.

Sarisen sa...

:) jo de e du de! Jag skulle ju laggt till; hällre vara glad för någon annan än inte alls, oxå så hade jag klämt in själva knorren ;)... och pretto så det ryker kan man vara sörru hehe...

Sarisen sa...

Jag hörde det bara för att jag precis då läste din blogg. Rusade till radion och bytte kanal och kom in precis när de först räknade upp vilka han hade att välja mellan och upplevde hela "antiklimaxet". Får lyssna på "näätet" sen!