fredag, november 9

Så...

Wassapp?

Undrar vad som händer egentligen.
Det blir liksom lite blurrigt ibland.
Och, så går allt så fort så jag hinner inte se.
Sitter och klipper med ögonen för att hålla mig vaken.

Tar mig i kragen och kliver ut.
Blir överkörd.
Hoppsan sa.
Kanske skall skaffa mig någon form av glasögon.
Eller kanske jag skall gå i ide?

Ja nu e de helg å då ska vi ha det mysigt å roligt.
Göra sånt man inte annars hinner med.
Vara snäll och omtänksam mot varandra.
Ta itu med andra saker, än de vanliga.
...Det är gött att sova oxå...

Så e det!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej svejs!

Undrar om du är som en kompis till mig, som är i 45-års åldern.

Hon fick häromdagen det chockande beskedet att hon behöver glasögon!

Hon kunde inte bara fatta att hon, just hon skulle få börja med glasögon.

Det ska man väl inte behöva förrän i medelåldern?

Häpp - Välkommen i gänget, sa jag bara.

Vi skrattade gott tillsammans. Ibland lever vi i förnekelse...

Ha det riktigt bra i helgen, Sarisen!

Hälsar: En medelålders M.F.

Anonym sa...

:) fniss... Det har varit gott tack!
Sarisen i förbifarten...