fredag, november 2

Det måste krångla?

Eller?

Köpt en ny dator och givetvis skall den krångla. Ett virusprogram som får spuck! Kan inte koppla upp mig för den hittar inget nätverk... jag blir galun, här...

När jag ringde support vill de ha ett serienummer som inte finns att få tag på annat än på nätet.

Det finns saker man kan bli argare på jag vet. Men just nu är jag så djävla trött på Fujitsu Siemens så jag kan spy...

Det kommer säker att ordna sig och när jag fått skrivit av mig lite blir det nog lite bättre. Tur att min gamla inte brakat ihop helt än. Åh, jag har sån lust att slänga något i golvet.

Ringer inte butiken tillbaka snart, åker jag tillbaka med skiten och tar pengarna tillbaka.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, snacka om att man blir frustrerad!

Förstår precis din känsla av att vilja slänga något i golvet.

Lördagshälsningar: Mrs. F

Matilda sa...

aj då... lät inte roligt. Hade du frågat mig innan hade jag rekommenderat Dell. Inga problem här än så länge (peppar peppar...!!!)

Sarisen sa...

*Elakt hehe* Jag skall lämna tillbaka datorn nu! Efter ett tredje samtal till fujiutsu siemens där jag vänligt (Ja, vänlig men upprörd och vet att det inte är deras personliga fel)försöker fråga något och de lägger på innan jag är färdig för de ansett sig svara på min fråga, anser jag att de inte är värda mina (nej vår förenings) pengar.
Och Dell är absolut ett alternativ...
fortsättning följer...;)

Anonym sa...

men shit, lägga på luren så där!

men visst är det konstigt, att när internet inte funkar och det är problem med nätverks-grejjor, då är det just på Internet som man blir hänvisad till. " det står där". Men man kommer ju inte uuuut på internet! Helt mongokongo... What liksom!

// vickan

Sarisen sa...

Det är så korkat så man inte vet om man skall garva eller grina... För övrigt tror jag de gör så med fliiiit för att slippa ta itu med problem. ;)